REZULTATELE CĂUTĂRII
26 de rezultate găsite cu o căutare fără conținut
- Proiecte | Consiliere ABD
Consiliere ABD organiează variate proiecte menite a ajuta clienții să înțeleagă mai bine activitatea și serviciile Echipei ABD. Proiectele ABD Consiliere Împărtășim experiența și know-how-ul nostru prin intermediul proiectelor pe care le implementăm atât la nivel național, cât și la nivel internațional. Demersurile CONSILIERE ABD Gama noastră de servicii și produse este extrem de variată. Din acest motiv, acceptăm diverse oportunități prin care să demonstrăm nivelul nostru ridicat de competență! Proiectele și activitățile pe care le organizăm sunt minuțios pregătite pentru a disemina know-how-ul nostru. Mai multe detalii Shop Echipa ta la nevoie se cunoaște Echipa cu care decizi să lucrezi spune totul despre tine și despre compania ta! Noi, Echipa ABD Consiliere, nu numai că o ferim servicii de înaltă calitate ce ne recomandă ca profesioniști desăvârșiți, ci suntem capabili și să instruim propria echipă să devină mai eficientă și productivă. Cum poți participa la proiectele ABD Consiliere? Cum poți participa la proiectele ABD Consiliere? Urmărește această pagină, iar când identifici un proiect pe gustul tău trebuie doar să te înregistrezi. Îți oferim noi toate detaliile pe e-mail. Proiectele ABD Consiliere acoperă o gamă vastă de tematici . Proiecte: Detalii Organizăm event-uri de training Eveniment 3 Data și orele vor fi anunțate în curând Linkul va fi postat în curând Vă vom prezenta, în curând, un proiect ambițios marca Cursuri ABD! + încă 10 Înregistrează-te acum Eveniment 2 Data și orele vor fi anunțate în curând Linkul va fi postat în curând Vă vom prezenta, în curând, un proiect ambițios marca Cursuri ABD! + încă 6 Înregistrează-te acum Eveniment 1 Data și orele vor fi anunțate în curând Linkul va fi postat în curând Vă vom prezenta, în curând, un proiect ambițios marca Cursuri ABD! + încă 7 Înregistrează-te acum
- Management Date Personale | Consiliere ABD
Echipa ABD este extrem de atentă cu datele personale! Acestea, în majoritatea cazurilor, nu sunt colectate, iar când sunt sunt stocare în medii securizate, fără a fi distribuite terțelor persoane. Managementul Datelor: Banner pincipal Date personale Siguranță maximă - legislație respectată - Management judicios Echipa IT a Ability Development depune toate eforturile necesare pentru a păstra datele personale ale utilizatorilor site-ului Consiliere ABD în condiții de maximă siguranță. În acest context, confirmăm că nu salvăm date de identificare geografică, date personale de tip CNP - Adresă de reședință - Adresă de domiciuliu și niciun alt fel de set de date care are un caracter strict confidențial. DAte necesare Echipa IT a Ability Development respectă toate normele juridice alfate în vigoare ce fac referire la colectarea, managementul și utilizarea datelor cu caracter personal (inclusiv renumitul GDPR). Singurele date pe care Echipa IT a Ability Development le colectează se limitează la numele, prenumele și detaliile despre activitatea (opțional) de formator / trainer a partenerilor din rețeaua ABD. Toate datele colectate sunt păstrate pe medii de stocare incriptate, foarte sigure, și sunt accesate de un număr restrâns de persoane pentru a facilita funcționarea website-ului. Acestea nu sunt distribuite cu terțe persoane.
- Manager proiect | Consiliere ABD
Cursul manager de proiect al ABD are recunoaștere națională și europeană. Diplomele se obțin în urma parcurgerii cu succes a unui program de formare profesională pentru ocupația de Formator, la un furnizor autorizat. Cursul de manager proiect al Ability Development Autorizat de către Ministerul Muncii & Ministerul Educației Formator: descriere Descriere curs Cursul de Manager Proiect dezvoltat de Ability Development este autorizat de către Ministerul Muncii și Ministerul Educației, prin intermediul ANC (Autoritatea Națională a Calificărilor). Aceste certificate cu recunoaștere națională și europeană se obțin în urma parcurgerii cu succes a unui program de formare profesională pentru ocupația de Manager Proiect, la un furnizor autorizat, derulat pe baza Standardului Ocupational. După absolvire, participanții vor deveni Manageri Proiect acreditați conform ocupaţiei din COR: 242101. Metoda de învățare Metoda de învățare activă pentru adulți este cea experiențială: 25% Prezentare teoretică; 50% Activități practice; 25% Dezbateri, discuții, planuri de acțiune, analize de rezultate asupra noțiunilor teoretice și practice prezentate. agenda cursului Modul 1 Definirea noțiunilor de proiect, managementul proiectului, procese, managementul îmbunătățirii proceselor; Mangementul prin Proiecte; Evoluția Managementului de Proiect; Grupări de Procese și Arii de cunoaștere; Surse de finanțare, ciclul de viață a managementului de proiect, Business Case; Stabilirea pasilor în derularea managementului proiectului; Managementul Stakeholders (a grupurilor de interes asociate proiectului), roluri și responsabilități; Factori perturbatori: care afectează începerea proiectului – care afectează conducerea proiectului – care afectează rezultatele proiectului. Modul 2 Identificarea obiectivului general și a obiectivelor specifice în cadrul proiectului, Analiza SWOT; Studiul de fezabilitate Identificarea atribuțiilor managerului de proiect și a echipei sale, funcțiile Managerului de Proiect; Activităţi: fazele proiectului – componentele proiectului; – interdependenţe, Tabloul de Bord al Proiectului; Planul de management al Proiectului. Planificarea în detaliu a proiectului. Modul 3 Instrumente şi tehnici specifice de planificare privind descompunerea proiectului în structuri elementare :WBS, diagrame Gantt, Pert, Drumul Critic; Conținutul planului detaliat. Alocarea resurselor și gestionarea resurselor (buget, analiză cost-beneficiu, etc.) Rezultatele analizei livrabilelor unui proiect. Valoarea proiectelor din prespectivă economico-financiară. Conceptul de valoare – reprezentări la nivel organizational și reprezentări la nivel individual. Modul 4 Care sunt metodologiile și abordările moderne ale Managementului Proiectelor: Agile. Lean. Kanban. Abordări ale managementului de Proiect: Agile și Waterfall. Centrarea pe scop vs. centrarea pe schimbare. Aplicații destinate gestionării Managementului Proiectelor: Microsoft Project, Primavera etc. GFS: Trăsături Modul 5 Cum poți conduce cu succes o echipă de proiect? Care este importanța fiecărui rol din cadrul unei echipe? Teoria rolurilor din echipă (Belbin). Elementele cheie ale unei relaționări eficiente între Managerul de Proiect și echipa sa. Importanța relaționării pe bază de parteneriat cu clienții, cu managerii, cu colegii. Calitățile esențiale ale unui bun Manager de Proiect. Exemple de instrumente suport în dezvoltarea personalității managerului modern: inteligența emoțională, asertivitatea, empatia, coaching, mentoring etc. Evaluarea performanței. Profilul managerului de proiect performant. Modul 6 Care sunt elementele unei comunicări eficiente în cadrul proiectului și în relațiile personale. Abordarea și organizarea întâlnirilor Echipei de proiect. Managementul Ședințelor de lucru Managementul riscurilor, identificare, clasificare, abordare; Instrumente de monitorizare și control; Arii de expertiză a Managerului de Proiect. modul 7 Închiderea Proiectului; Evaluarea performanței Echipei de Proiect. Dezvoltarea competențelor în Leadership Comunicarea organizațională și interdepartamentală Time & Stress Management durata: 180 h (60 h teorie + 120 h practică) Curs Manager de proiect Preț: 1200 RON Costul include: Taxa de Examen ANC, Plata Evaluatorilor ANC, materiale de curs etc.; Condiții de acces - copie act identitate; - copie certificat de naștere; - copie certificat de căsătorie (dacă este cazul); - copie diplomă studii superioare. Notă: pentru cetățeni străini (europeni) cu permis de munca în Româ nia (CNP românesc). În cazul actelor emise în străinătate, sunt necesare copii traduse, apostilate. Comandă Cursul de manager proiect! Prenume Numele de Familie E-mail Număr de Telefon Mesajul dumneavoastră Trimite comanda! Mulțumim pentru comandă! Documente necesare Teme de interes Declarație GDPR Plan curs
- Despre | Consiliere ABD
De ce? Ce? Cum? Acestea sunt întrebările la care oferim răspuns prin intermediul acestei pagini! ABD te consiliază cu profesionalism! Jucăm un joc infinit și aducem viitorul în prezent prin coaching, mentoring și training. Mai multe detalii Shop De ce ABD consiliere? Ne dorim să inspirăm oamenii cu care lucrăm, nu doar la modul declarativ, ci prin acțiuni practice și pragmatice . Vrem să îi ajutăm să conștientizeze că tot ceea ce poate concepe mintea umană, inițial la nivel abstract, poate fi realizat. Cele mai întâlnite două cuvinte din formularele de self-feedback ale participanților de la traininguri, în general, sunt: „motivația“ și „disciplina“. Ați ghicit, e vorba de lipsa lor. Astfel, noi nu invetăm nevoi la care să venim ulterior cu rezolvări. Detalii: De ce? (1) Detalii: De ce? (2) Nu reinvetăm nici măcar roata. Toate programele noastre sunt bazate pe o analiză continuă a nevoilor existente. Nu reinvetăm nici măcar roata. Toate programele noastre sunt bazate pe o analiză continuă a nevoilor existente. Oferim consiliere de business development, servicii de brand analysis, de evaluarea a cohortei de angajați, de optimizare a planului de afaceri, de brand awareness și de training profesionist. ABD Consiliere are o gamă vastă de clienți . Detalii: De ce? (3) Educație & dezvoltare Și chiar dacă principiul fundamental al economiei ne spune că nevoile sunt nelimitate și resursele sunt limitate, noi credem exact opusul. Nevoile oamenilor în materie de educație și dezvoltare nu sunt chiar atât de multe pe cât s-ar putea crede; ele pornesc de la o serie de micro-nevoi de bază care odată ce au fost acoperite, ajută individul să se dezvolte plenar. Și da, resursele noastre sunt nelimitate, resursele noastre ca traineri și consultanți, evident. Avem creativitatea de partea noastră, suntem dinamici și căutăm mereu inovația. Detalii: Cum? (1) Cum lucrează ABD consiliere? Oamenii din prezent, echipele de lucru din corporații, instituțiile publice și organizațiile non-guvernamentale au devenit în ultimii ani din ce în ce mai heterogeni sub diverse aspecte: vârstă, mentalitate, comportamente, preferințe etc. Acest fenomen are un potențial negativ extrem de mare în a crea diviziuni în mințile oamenilor, în mod specific, apoi în cadrul echipelor de lucru, departamentelor și viziunii organizaționale, în general. Detalii: Cum? (2) Echipa ABD Consiliere Echipa ABD Consiliere Și acest „potențial“ a fost extrem de bine valorificat în ultima vreme deoarece nu s-a plecat niciodată de la DE CE. La Ability Development, venim în întâmpinarea acestei situații cu o echipă multigenerațională , pentru a crea omogenitatea care lipsește; o omogenitate bazată pe obective, strategie și experiență. Modelul propus de ABD devine astfel unul transferabil și importabil, aplicarea lui conducând la o mai bună coeziune și convergență. Detalii: Ce? (1) Ce face ABD consiliere? Ședințele de consultanță în carieră, cele de coaching și mentoring, programele de training personalizat sunt contexte create de noi, în calitate de facilitatori, în cadrul cărora clienții ne prezintă situațiile pe care le întâmpină, iar noi îi ajutăm să vină singuri cu răspunsuri, aducând adevăratele lor nevoi în zona de conștientizare. Trainerii ABD au o experieță cumulată de peste 40, aceasta fiind doar una din multiplele resurse pe care Ability Development le pune la dispoziția clienților săi. resursele ABD consiliere? Ați observat nuanța, da? Am spus resurse, nu oferte sau produse. Credem că există o economie a ideilor originale și a resurselor de calitate pe care vrem să o dezvoltăm. CE-ul nostru se construiește și redefinește continuu pentru că singura constantă a acestei lumi este schimbarea, pentru că ne place să ne surprindem clienții (în mod plăcut) și pentru că încercăm să construim un viitor pe care nu îl putem atinge încă, dar pe care suntem siguri că îl vizualizăm și îl vom trăi cât de curând. Credeți-ne, este tare frumos! Detalii: Ce? (2)
- GFS | Consiliere ABD
GFS este cel mai eficient instrument pentru identificarea potențialului psihoaptitudinal al unei persoane cu o predicție a performanței de peste 70%, testând 18 dimensiuni analiză Great Full Spectrum tehnică avansată de mare precizie & evaluare amănunțită Meserii: Detalii Dezvoltare Analiza în cauză oferă coordonatele necesare dezvoltării. Planificare GFS oferă un cadru specific pentru planificarea strategică pentru viitor. Test online Evaluarea se realizează exclusiv online. Instrumentele noastre calculează parametri relevanți. 18 dimensiuni GFS testează 18 dimensiuni de personalitate, aptitudini și interese ocupaționale. Eficiență mare Precizia evaluărilor este crescută, GFS fiind capabil a descrie evoluția tuturor dimensiunilor. ce însemnă GFS? Great Full Spectrum (GFS) este cel mai eficient instrument pentru identificarea potențialului psihoaptitudinal al unei persoane (elev, student sau adult), cu o predicție a performanței de peste 70%, testând 18 dimensiuni. GFS evaluează integral tot ce ține de comportamentul, aptitudinile cognitive și interesele ocupaționale ale persoanei. Acest instrument vă oferă posibilitatea să obțineți o imagine de ansamblu a potențialului dumneavoastră. Evaluarea oferă, de asemenea, sugestii pentru o dezvoltare ulterioară, precum și oportunitatea de a vă crea propriul plan de carieră. Dimensiunile evaluării GFS analizează o gamă de 18 dimensiuni. Printre acestea se numără trăsături comportamentale de mare importanță. Instrumentul nostru analizează trăsături precum extraversiune, agreabilitate, conștiinciozitate, stabilitate emoțională, deschidere către noi experiențe, nivel de energie, obiectivitate, capacitate de adaptare și tenacitate. Ce evaluează GFS? Instrumentul nostru denumit GFS ia în considerare și alte dimensiuni precum aptitudini cognitive (aptitudini numerice, aptitudini verbale, raționament deductiv) și interese ocupaționale (întreprinzător, investigativ, artistic, social, realist, convențional). Evaluarea GFS este recomandată pentru: a) Dezvoltarea competențelor, aptitudinilor și comportamentelor individuale b) Planificarea strategică și managementul carierei c) Dezvoltare personală și coaching dimensiunile GFS GFS: Trăsături TRĂSĂTURI COMPORTAMENTALE GFS: Aptitudini cognitive aptitudini cognitive GFS: Interese ocupaționale interese ocupaționale Pachet GFS (Great Full Spectrum) Preț: 950 lei - 18 dimensiuni testate; - chestionar cu 300 întrebări; - 3 rapoarte generate (interese ocupaționale, personalitate&aptitudini și raport individual); - 1 ședință de follow-up de 60 min. Comandă Pachetul GFS! Prenume Numele de Familie E-mail Număr de Telefon Mesajul dumneavoastră Trimite comanda! Mulțumim pentru comandă!
- Partener | Consiliere ABD
ABD Consiliere a înființat ABD Network! Dacă dorești să devii parte a rețelei noastre de traineri, o poți face prin intermediul acestei pagini. Devino partener Echipa ABD Consiliere a dezvoltat o rețea extinsă de parten eri prin care dorește să disemineze atât o mentalitate bazată pe un set strict de principii și valori, cât și variate proceduri, tehnici sau instrumente de training. Încercăm să conturăm un mediu favorabil progresului și sustenabilității! Mai multe detalii Shop FiloSofia ABD Network Filosofia Ability Development este de a face networking continuu, de a facilita dezvoltarea individuală și instituțională a partenerilor săi și de a crea colaborări de tipul win-win. De aceea, intenționăm ca în următoarea perioadă să dezvoltăm o rețea de parteneri, ABD Network, în care noii noștri parteneri vor beneficia de traininguri gratuite, programe de pregătire alternative, vor putea testa serviciile și produsele noastre sau își vor putea promova propriile produse. Astfel, indiferent că vorbim de online sau offline, vom fi alături de dumneavoastră într-un ecosistem funcțional și transparent în care ne vom dezvolta împreună. Te invităm să vizionezi istoricul nostru în harta interactivă în care vei regăsi date importante despre regiunile din România unde am livrat traininguri, consilieri în carieră și ședințe de coaching & mentoring. Devino chiar tu următorul nostru partener! Partener: Detalii Cum devin partener? Ne trimiți datele tale de contact împreună cu mesajul „Vreau să devin partener!” iar noi revenim în cel mult 24 de ore cu informații despre procedura de înscriere în ABD Network. Nu vei regreta această decizie! Este plăcerea noastră să te avem ca partener! Vreau să devin partener! Shop Parteneriat cu școli / licee Instituțiile cu rol educațional reprezintă parteneri extrem de valoroși pentru noi, întrucât au un potențial enorm de schimbare și apetit de dezvoltare. Așa că, dacă ești directorul/managerul unei școli sau centru educațional, nu ezita să ne contactezi pentru a-ți propune un parteneriat în zonele de consiliere vocațională sau de mentorat și coaching. suntem partenerul tău Credem că în fiecare instituție educațională sunt necesare două elemente în viitorul apropiat: Un department de training (fie intern, fie externalizat) pentru pregătirea alternativă a profesorilor și a elevilor. Un cabinet de psihologie (fie intern, fie externalizat) care să aibă instrumente credibile și viabile de evaluare a elevilor din școala respectivă și, inclusiv, de dezvoltare a profesorilor sau liderilor educaționali în vederea creșterii performanței și a eficienței individuale și instituționale. Lasă-ne un mesaj și vom reveni în cel mai scurt timp cu o ofertă de parteneriat! Vreau să devin partener! Shop alte instituții sau organizații Elita de astăzi, dacă nu reuşeşte să le arate tinerilor și adulților care acum se formează sau reprofesionalizează în România, că viitorul se poate construi, va rata sistematic două proiecte de țară pe care orice stat le are în vedere: Integrarea rapidă a tinerilor pe o piață a muncii din ce în ce mai dinamică și competitivă; Reprofesionalizarea adulților care au fost surprinși de cea de-a Patra Revoluție Industrială și de tranziția către o lume din ce în ce mai digitalizată și tehnologizată. Vreau să devin partener! Shop
- Meseriile Viitorului | Consiliere ABD
Cosiliere ABD este specializată în dezvoltarea carierelor și în consultanța profesională! Noi te pregătim pentru meseriile viitorului! Meserii ale viitorului Echipa ABD Consiliere este preocupată de viitorul fiecărui client! Din acest motiv, meseriile viitorului reprezintă una dintre cele mai importante arii tematici în care avem experiență ! Dacă vrei să afli detalii despre meseriile viitorului, ne poți contacta! Mai multe detalii Shop te antrenăm pentru viitor! și îți perfecționăm abilitățile între timp! Meserii Viitor: Detalii Preocuparea față de ce se va întâmpla în viitor pentru a-l putea aduce cât mai aproape de noi va deveni una zilnică a cât mai multor oameni. Dacă ne vom antrena să vedem așa lucrurile, totul va fi mult mai simplu. meseriile viitorului Meseriile viitorului deja nu mai par o idee extraterestră pentru că viitorul a coborât foarte mult în prezent, iar domenii precum blockchain, 3D printing, digitalalizare, virtual teaching, business analysis sau life coaching nu mai sună așa ciudat. Acestea sunt doar câteva din sutele de meserii care vor apărea în următorii 2-3 ani. Prin instrumentele noastre de consiliere și ședințele de consultanță în carieră, vrem să vă fim alături și vă vom ajuta să vă „echipați“ cu un set de skill-uri și tool-uri care vă vor simplifica călătoria în viitorul apropiat și implicit, în piața muncii sau în cea antreprenorială. Dacă v-am făcut curioși, puteți accesa „Ghidul Meseriilor Viitorului“ dezvoltat de echipa minunată de la INACO , coordonată de Andreea Maria Paul.
- Catalog Traininguri ABD | Consiliere ABD
Cursul de Competențe Sociale și Civice al ABD are recunoaștere națională și europeană. Diplomele se obțin în urma parcurgerii cu succes a unui program de formare profesională pentru ocupația de Formator, la un furnizor autorizat. Catalog Traininguri ABD ability development training-uri de înaltă calitate Cea mai amplă gamă de cursuri Mai multe detalii Shop Experiență cu clienți de top Ability Development deține în portofoliul său colaborări cu cele mai importante companii din România. Profesionalismul, devotamentul și respectul noastru față de progres ne-au ajutat să devenim unul dintre cei mai mari provideri de training-uri din țară. Alătură-te portofoliului nostru de clienți!
- VIA | Consiliere ABD
GFS este cel mai eficient instrument pentru identificarea potențialului psihoaptitudinal al unei persoane cu o predicție a performanței de peste 70%, testând 18 dimensiuni Vocație, Interese, Autocunoaștere (VIA) Analiză complexă Testare online & evaluare strategică VIA: Sumar Dezvoltare Analiza în cauză oferă coordonatele necesare dezvoltării. Eficiență mare Precizia evaluărilor este crescută, VIA fiind capabil să descrie evoluția variatelor dimensiuni. Profil vocațional VIA conturează un profil vocațional detaliat extrem de util oricărei persoane. Test online Evaluarea se realizează exclusiv online. Instrumentele noastre calculează parametri relevanți. 14 dimensiuni VIA testează 14 dimensiuni precum personalitate, aptitudini și interese ocupaționale. ce însemnă VIA? Vocație, Interese, Autocunoaștere (VIA) este instrumentul de evaluare care pune în compatibilitate aspirațiile, activitățile și talentele tale cu alegerile de carieră și oportunitățile educaționale care ți se potrivesc cel mai bine. VIA testează 14 dimensiuni, fiind utilizat pentru elevi, studenți și persoane care doresc o schimbare de carieră sau intenționează să intre într-un proces de autocunoaștere. VIA evaluează integral tot ce ține de comportamentul, aptitudinile cognitive și interesele ocupaționale ale persoanei, oferind posibilitatea obținerii unei imagini de ansamblu. Acest instrument te poate ajuta să îți planifici acțiunile și să îți stabilești obiectivele mult mai eficient. Dimensiunile evaluării VIA, spre deosebire de GFS, studiază o gamă de 14 dimensiuni. Printre acestea se numără o parte dintre trăsăturile de personalitate regăsite în analiza GFS, precum extraversiune, agreabilitate, conștiinciozitate, stabilitate emoțională, deschidere către noi experiențe . Ce evaluează VIA? Instrumentul nostru denumit VIA ia în considerare și alte dimensiuni precum aptitudini cognitive (aptitudini numerice, aptitudini verbale, raționament deductiv) și interese ocupaționale (întreprinzător, investigativ, artistic, social, realist, convențional). Evaluarea VIA este recomandată pentru: a) Dezvoltarea competențelor, aptitudinilor și comportamentelor individuale b) Autoevaluarea și descoperirea profilului vocațional c) Dezvoltare personală și coaching d) Luarea deciziilor eficiente personal și profesional dimensiunile VIA VIA - Index de ocupații Aici puteți accesa Indexul de Ocupații VIA (Vocație - Interese - Autocunoaștere). Acesta poate fi extrem de util dacă doriți să înțelegeți mai bine rezultatele analizei VIA! Descarcă Index Shop Pachet VIA (Vocație, Interese, Autocunoaștere) Preț: 750 lei - 14 dimensiuni testate; - chestionar cu 250 întrebări; - 3 rapoarte generate (interese ocupaționale, personalitate&aptitudini și raport individual); - ședința de follow-up de 60 min. nu este inclusă în pachet (aceasta poate fi achiziționată separat cu 100 lei). Comandă Pachetul VIA! Prenume Numele de Familie E-mail Număr de Telefon Mesajul dumneavoastră Trimite comanda! Mulțumim pentru comandă!
- Curs formator | Consiliere ABD
Cursul de formator al ABD are recunoaștere națională și europeană. Diplomele se obțin în urma parcurgerii cu succes a unui program de formare profesională pentru ocupația de Formator, la un furnizor autorizat. Cursul de Formator al Ability Development Autorizat de către Ministerul Muncii & Ministerul Educației Formator: descriere Descriere curs Cursul de Formator dezvoltat de Ability Development este autorizat de către Ministerul Muncii și Ministerul Educației, prin intermediul ANC (Autoritatea Națională a Calificărilor). Aceste certificate cu recunoaștere națională și europeană se obțin în urma parcurgerii cu succes a unui program de formare profesională pentru ocupația de Formator, la un furnizor autorizat, derulat pe baza Standardului Ocupational. După absolvire, participanții vor deveni Formatori acreditați conform ocupaţiei de Formator din COR: 242401. agenda cursului Metoda de învățare Metoda de învățare activă pentru adulți este cea experiențială: 25% Prezentare teoretică; 50% Activități practice; 25% Dezbateri, discuții, planuri de acțiune, analize de rezultate asupra noțiunilor teoretice și practice prezentate. Modul 1 Formare continuă – concepte și practici Valori în cadrul procesului de învățare Cultura învățării în echipă Principiile educației pentru adulți Asumarea responsabilității învățării și aplicării Inserarea activității de training în cadrul organizației Modul 2 Legislația în domeniul formării profesionale pentru adulți. Autorizarea programelor de formare Stabilirea nevoilor participanților și a obiectivelor programului de formare Ciclul de viață al unui program de formare profesională Pregătirea cursului Schema logică de redactare a cursului. Mind Map Echipamentul și mijloace ajutătoare Analiza audienței Modul 3 Setarea obiectivelor unei prezentări în fața unui auditoriu Beneficiile personale și sociale ale unei prezentări profesioniste Elementele moderne ale discursului în fața publicului Organizarea și planificarea conținutului prezentării pentru captarea și menținerea atenției și pentru declanșarea motivațiilor Regulile de bază ale unei Prezentări Power Point de succes Alte aplicații pentru realizarea videoproiecțiilor de impact (Prezi, Creately, Xmind etc.) Aplicații AR (Realitate Augmentată) – viitorul activității de training GFS: Trăsături Modul 4 Pașii principali ai prezentării Pregătirea pentru prezentare Corelarea stărilor emoționale cu limbajul verbal și non-verbal Deschiderea cu impact a prezentării Folosirea (sau nu) a umorului. Vestimentația: simboluri ale identității personale și sociale Noțiuni de bază ale fricii de a vorbi în public - Glassofobie Mituri legate de frica de a vorbi în public Curajul de a fi imperfect Alegerea temei – transmiterea poveștii - pasiunea Tonul vocii – paraverbalul Puterea pauzelor în cadrul discursului Dezvoltarea conținutului: informație relevantă, informație utilă Gestionarea timpului în cadrul prezentării Modul 5 Interacțiunea cu sala Crearea raportului Factori declanșatori ai motivației Factori declanșatori ai dezacordului/conflictului Situații neprevăzute, situații dificile Situația de criză în training Pași în gestionarea situațiilor de criză Cum reacționăm dacă nu știm răspunsul la o întrebare din public? Acțiuni pentru îmbunătățirea abilităților de prezentare în fața publicului Modul 6 Concret, ce face un trainer? Calitățile unui formator. Asertivitate. Momente memorabile Tehnici de training creativ Tipuri de cursanți Tipuri de formatori Rolul Feedback-ului în formare - oportunitatea modificării și rafinării propriului comportament în relațiile cu ceilalți. Elemente de Inteligență emoțională Dificultățile formatorului Comportamentele nedorite Susținerea unui curs în echipe de doi sau mai mulți traineri modul 7 Sociodramă – activitate de învățare socială Tehnici bazate pe teme reale. Storytelling. Studii de caz Simulări filmate în care participanții vor face prezentări pe teme la alegere sau la prima vedere. Feed-back individual Tipuri de feed-back Încheierea cursului Evaluarea rezultatelor formării – Examen (teste tip grilă) durata: 180 h (60 h teorie + 120 h practică) Curs Formator Preț: 1200 RON Costul include: Taxa de Examen ANC, Plata Evaluatorilor ANC, materiale de curs etc.; Condiții de acces - copie act identitate; - copie certificat de naștere; - copie certificat de căsătorie (dacă este cazul); - copie diplomă studii superioare. Notă: pentru cetățeni străini (europeni) cu permis de munca în Româ nia (CNP românesc). În cazul actelor emise în străinătate, sunt necesare copii traduse, apostilate. Comandă Cursul de formator! Prenume Numele de Familie E-mail Număr de Telefon Mesajul dumneavoastră Trimite comanda! Mulțumim pentru comandă! Documente necesare pentru înscriere Contract Declarație GDPR Plan curs
- Meserii COR | Consiliere ABD
ABD Consiliere vă prezintă Clasificarea ocupațiilor din România pentru o mai bună cunoaștere a domeniului. Meserii COR Noi te învățăm tot ce ai nevoie Informația la putere! Cunoștințele sunt vitale în alegerea unei meserii Meserii: Detalii Meserii COR Clasificarea ocupațiilor din România este extrem de importantă pentru orice individ dornic a înțelege pe deplin întreaga paletă de opțiuni pe care le are la dispoziție! Clasificarea în cauză poate fi accesată prin intermediul următorului buton. Mai multe detalii Shop Grupa G1 Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalși conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori Nivel de instruire 5 Studii superioare (ciclul 2 Bologna) COR 2020 - Clasificarea ocupațiilor din România Grupa G2 Specialiști în diverse domenii de activitate Nivel de instruire 4 Studii superioare (ciclul 1 Bologna) Grupa G3 Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic Nivel de instruire 3 Studii medii sau postliceale Grupa G4 Funcționari administrativi Nivel de instruire 2 Studii medii Grupa G5 Lucrători în domeniul serviciilor Nivel de instruire 2 Studii medii Grupa G6 Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit Nivel de instruire 2 Studii medii Grupa G7 Muncitori calificați și asimilați i Nivel de instruire 2 Studii medii Grupa G8 Operatori la instalații și mașini, asamblori de mașini și echipamente Nivel de instruire 2 Studii medii Grupa G9 Ocupații elementare Nivel de instruire 1 Studii generale ABD CONsiliere Întrucât serviciile nostre sunt de înaltă calitate, COR 2020 joacă un rol important în procesele noastre de evaluare a activității economice specifice unei companii sau unui individ. Echipa Consiliere ABD consideră că accentul trebuie pus pe identificarea vulnerabilităților prin compararea performanțelor cu standardele din diverse domenii. Acest lucru ar fi fost imposibil în absența COR.
- Meserii | Consiliere ABD
Consiliere ABD infomează cu meticulozitate toți clienții! De exemplu, ei diseminează orice informație despre meseria și aptitudinile clientului. Meserii & ABD consiliere Echipa ABD Consiliere lucrează non-stop pentru a-și pregăti clienții pentru meseriile viitorului. Cu alte cuvinte, nu numai că utilizăm tehnologie de ultimă oră, ci ne și asigurăm că partenerii noștri sunt pregătiți să față față oricărui tip de incertitudine. Mai multe detalii Shop te pregătim pentru viitor Suntem dedicați conturării unui mediu favorabil dezvoltării clienților noștri! În acest context, dispunem de experiența necesară pentru a ajuta la reconfigurarea abilităților și competențelor disponibile în vederea conturării unui „portret” profesional unic, ce abundă în avantaje competitive. Excelență și nimic mai puțin! te ajutăm să îți alegi meseria sau te ajutăm să te perfecționezi! Meserii: Detalii Meserii COR Pentru fiecare client al ABD Consiliere este extrem de important să cunoască Clasificarea ocupațiilor din România! Numai în acest fel ei vor înțelege cu adevărat complexitatea „câmpului muncii”, slăbiciunile sale inerente și modurile prin care indivizii pot progresa din punct de vedere economic. Vezi Meseriile COR Shop meseriile viitorului Echipa ABD Consiliere deține una dintre cele mai avansate baze de date despre meseriile viitorului! Cu alte cuvinte, noi suntem companionul tău de nădejde când vine vorba de orientare profesională și consiliere de carieră! Tehnologia noastră avansată te va ajuta să progresezi! Vezi Meseriile Viitorului Shop Prezent Prezentul a devenit din ce în ce mai dinamic pentru că este foarte influențat de viitor (de cel apropiat). Toate transformările la care asistăm acum sunt, de fapt, efecte ale zicalei „înapoi în viitor“. Echipa Consiliere ABD consideră că fiecare individ ar trebui să fie capabil a prezice provocările profesionale de pe termen scurt și mediu. Este momentul a nu mai lăsa surprinși de neprevăzut! viitor Pentru a nu mai fi surprinși de schimbările acelerate care vor avea loc, este nevoie să știm că pe lângă meseriile clasice pe care încă le regăsim în prezent, deja putem vorbi de meseriile viitorului. Aceste meserii vor reprezenta în 5-7 ani „noul normal“, așa că haideți să ne pregătim împreună pentru viitor. Echipa Consiliere ABD prezintă clienților săi o listă exhaustivă de meserii ale viitorului!