top of page

REZULTATELE CĂUTĂRII

52 articole găsite pentru ""

Articole ABD (20)

  • Eu, epicureism și energie

    Sursă: https://medium.com/the-ascent/how-to-free-up-mental-energy-af3b904da522 Singura măsură a valorii mele sunt eu, cel cu care mă compar în fiecare zi și pe care știu că trebuie să îl depășesc. Lumea devine o extenise sau, de multe ori, o proteză a voinței mele exact cum spunea și Schopenhauer în titlul celebrei sale cărți: „Lumea ca voință și reprezentare“. În acest fel, tot ceea ce se întâmplă în jur ajunge să nu te mai consume energetic-spiritual-fizic-mental pentru că singurul creator de realitate și realități ești, de fapt, tu. Când vom înțelege această calitate pe care o avem, de creatori ai unor realități, chiar simulări și scenarii existențiale, totul va fi mult mai relaxat. „Nici un muritor nu ar putea sta în picioare dacă nu s-ar crede centrul universului.“ (Emil Cioran) Prin tot ceea ce facem, noi autorizăm o serie de tranzacții energetice cu care alimentăm realitatea în mod gratuit, punându-ne pe noi în plan secund; lucru aflat în contradicție totală cu ce ne spunea Cioran în propriu-i stil cinic: „Nici un muritor nu ar putea sta în picioare dacă nu s-ar crede centrul universului.“ Oamenii care mai au timp și chef să gândească și să „se“ gândească au înțeles că cea mai eficientă formă de realitate este cea pe care ești capabil să ți-o creezi și aici nu vorbesc de efectul de bulă. Realitatea presupune mult mai multe complexități decât opacitatea specifică bulelor sociale din online sau offline. Pe lângă acest lucru, dacă nu ne vom mai lua atât în serios, vom accepta cu mai mare ușurință relativismul și secvențialitatea specifice ființei umane care trăiește într-un univers ce are structura unei cepe. Imediat ce crezi că ai descoperit un strat, mai apare încă unul. Astfel, niciodată nu vei putea știi câte nivele sunt și cât de profunde sunt ele. Pentru asta, însă, e nevoie să depășim mundanitatea și să ridicăm ochii din pământ pentru a vedea și alte perspective din acest joc: cât de mult ne mai rămâne de descoperit din hartă, cât timp mai avem și cât de împliniți putem fi împreună, noi și un univers, noi și niște universuri care încă se încarcă în mințile noastre. „Exact când zeii încetaseră să existe și Iisus nu venise încă, a existat un moment unic în istorie, între Cicero și Marc Aureliu, când omul a rămas singur cu el însuși." (Gustave Flaubert) Edward Bernays vorbește în cartea sa „Propaganda“ despre incredibila capacitate a oamenilor de a crea personaje și realități pretins exterioare pe care le investesc cu propriile energii. Acestea sunt create dintr-o slăbiciune și o predilecție spre fascinație (fascinabilitate) a omului de a admira tot ce este mai puternic decât el. Astfel, nu vorbim de altceva decât de realități subiective ridicate la nivelul unei obiectivități false. În asta constă fragilitatea omului, în faptul că nu e capabil să creadă în el insuși, să se creeze continuu și face mereu un transfer de putere către obiecte, ființe, alte realități, fiind un impecabil creator de scenarii masochiste în care el își stabilește atât dezirabilul, cât și fricile, dar mai ales pedeapsa. Cum să nu îl iubești? se întreba și Nietzsche, când el se învârte sublim în jurul cozii și nu vrea să își depășească nevoia de a-si mușca propria coadă. Ba mai mult, chiar e dispus să meargă la dresori pentru a-l dezvăța de obiceiul pe care singur și l-a creat. „Această natură interioară nu este puternică și înverșunată și inconfundabilă precum instinctele animale. Este slabă și delicată și subtilă și ușor de trecut cu vederea prin obișnuință, presiune culturală, și atitudini greșite față de ea.” (Abraham Maslow) Dacă îl ințelegi pe Maslow și nivelele psihologice propuse în piramida sa, vei știi cum pot fi controlați oamenii, masele, în special, mereu dornice de atenție, validare, oferire de perspective etc. Adică exact acei oameni care nu sunt capabili să gândească pentru ei înșiși chiar când au oportunități de a se educa și autodepăși. Dar până la urmă, cu toții sfârșim într-o cușcă sau cerc vicios. Cel mai mare avantaj și cea mai mare povară a ființei este gândirea, omul fiind singurul capabil să se chestioneze pe el însuși în ideea magistrală a interogativității ca un corelativ al cunoașterii. Andrei Cornea spune despre Epicur și epicureism: „Epicur și adepții lui din Antichitate și de mai tîrziu cereau omului să fie fericit căutînd plăcerea. Dar defineau plăcerea maximă drept „absența durerii“, astfel încît starea de fericire supremă era ataraxia, adică „netulburarea“ minții și a trupului – oricum, ceva foarte diferit de satisfacțiile hedonismului vulgar. De aceea Epicur și epicurenii erau celebri în Antichitate pentru felul lor de viață auster, simplu și totuși surîzător și prietenos. A fi „epicureu“ nu însemna deloc a-ți petrece viața în desfrîu și orgii, ci a te rezuma la o frugalitate demnă, după Cicero sau Seneca, de orice stoic respectabil, în pofida calomniilor, nu puține: „Nu voi spune, precum majoritatea alor noștri, zice ultimul (un stoic), că secta epicureană este servitoarea dezmățului.“ De aceea regula de aur a epicureanului este rezumată în următoarea maximă a lui Epicur: „Nu e cu putință să trăiești plăcut fără a trăi înțelept, bine și drept, și nici să trăiești înțelept, bine și drept, fără a trăi plăcut.“ Pe de altă parte și în opoziție față de toate celelalte filozofii și teologii mediteraneene, epicureismul, fără a fi un ateism în sensul strict al cuvîntului (căci admitea existența unor zei fericiți și eterni situați în afara cosmosului), neagă orice directă implicare a divinității în creația și viața lumii, în destinul oamenilor, în organizarea societății. Nu atomismul și mecanicismul fizicalist și psihologic ale lui Epicur contează aici (ele au fost de mult depășite de știință), ci concluzia pe care filozoful o trăsese din ele: pentru a fi fericiți trebuie să ne eliberăm de frica de zei (de Dumnezeu), aflînd că divinitatea n-are nici o relevanță directă pentru viața și destinul nostru. Dacă pentru iudeo-creștin și pentru omul religios, în general, „frica de Dumnezeu e începutul înțelepciunii“ (Pildele lui Solomon, I, 6), pentru epicurean ea e începutul nefericirii și al nebuniei.“ Și, în final, rămâne un paradox, paradoxul lui Epicur, creat de om pentru oameni, la fel cum rămâne și paradoxul unuia sau multor Dumnezei, creat/creați de om/oameni pentru oameni: „Vrea Dumnezeu să oprească răul, dar nu poate? Atunci nu este atotputernic. Poate Dumnezeu să oprească răul, dar nu vrea? Atunci el însuși este rău. Poate și vrea Dumnezeu să oprească răul? Atunci de ce mai există rău în lume? Nu poate și nu vrea Dumnezeu să oprească răul? Atunci de ce îl numim Dumnezeu?” Nu există bine și nici rău, există doar creație umană. Într-o zi Dumnezeu și omul s-au întâlnit, amândoi afirmând: "Creatorul meu." Ce ne rămâne este puterea personală care transcende orice: timp, spațiu și alte concepte umane din simularea pe care experimentăm și numim viață. Cândva, omul va înțelege că e singurul responsabil pentru propria soartă. Până atunci, (re)învață să fii TU, dincolo de orice! Mai târziu vei regreta că singur te-ai distribuit în rolurile indicate de alții.

  • Despre restaurare și un artist uitat mult prea ușor, Dumitru Budică

    Sursă: arhiva personală a fiului artistului, Mircea Budică. „Ideea monumentalului, a portretului grav care să impresioneze prin mijloace picturale, mă invita la portretistica spre care tindeam şi care îmi permitea să descopăr în expresii, în fizionomii, taine ascunse, nebăgate în seamă.“ (Corneliu Baba) De curând, conducerea Colegiului Național „Carol I“ din Craiova a anunțat demararea lucrărilor de restaurare interioară a picturilor care sunt inserate în pereții câtorva din culoarelor acestei instituții. Ca orice iubitor de frumos care crede în expertiza resturatorilor, dar care știe că de multe ori aceste lucrări pot fi executate superficial în România, vreau să atrag prin acest articol atenția celor care urmează să fie implicați în coordonarea și executarea proiectului de restaurare. De ce? În primul rând pentru că sunt legat sufletește și spiritual de aceste picturi. Ceea ce mă leagă de ele este memoria tatălui meu, Dumitru Budică, care a pictat 18 dintre medalioanele care se regăsesc pe două dintre culoarele colegiului. Despre acest artist cunoscut în a doua jumătate a secolului XX atât în Craiova, cât și la nivel național și uitat în prezent, am să spun mai multe în paragrafele care vor urma din două motive simple: (1) a fost un artist complet, atins de geniu, lucru remarcat chiar de maestrul său, Corneliu Baba și (2) și-a dedicat viața picturii monumentale, punându-și amprenta pe mai multe lăcașuri de cult și instituții educaționale din Oltenia și din alte regiuni ale țării. Sursă: idem. În al doilea rând, pentru că vreau ca arta să rămână artă, pe cât de „neatinsă“ posibil, indiferent că artistul din spatele ei este tatăl meu sau orice alt pictor talentat. Patrimoniul artistic poate fi păstrat doar prin înțelegerea profundă a ceea ce a fost, a ceea ce este, dar mai ales a ceea ce poate fi în viitor o creație artistică. În teoria capodoperei, Mihail Dragomirescu, continuând în spiritul operelor lui Titu Maiorescu, vorbea despre o autonomie a esteticului care poate transcende timpul și spațiul, producând reverberații în cultura națională. Acest aspect se reflectă cu desăvârșire și în pictură: „ideea despre dreptul creaţiei estetice de a fi preţuită în ea însăşi“. Cu alte cuvinte, vreau ca relativismul specific erei progresiste pe care o traversăm și lipsa atenției la detalii să nu deterioreze mai mult decât a făcut-o deja memoria unui artist, unui profesor, în ultimă instanță, a unui om care a trăit prin creațiile sale. Amprenta artistică e cel mai important lucru care trebuie păstrat în urma unei lucrări de restaurare. Astfel, se impune de la început cunoașterea unor elemente fundamentale: a. Care este diferența dintre restaurare și reconstrucție? b. Ce înseamnă, de fapt, „amprenta artistică“? Răspunsul la prima întrebare pe cât de simplu pare din punct de vedere lingvistic, pe atât de complex este în momentul în care avem în vedere efectele pe care o reconstrucție și/sau o restaurare le presupun. Restaurarea presupune conservarea maximă a unei opere, în vreme ce reconstrucția vizează edificarea unei noi opere care doar amintește originalul. Necunoașterea diferențelor poate pune în pericol operele care s-au mai păstrat. Ori, în cazul lucrărilor care vor începe la Colegiul Național „Carol I“, îmi doresc și voi face tot posibilul să aibă loc o restaurare, nu o reconstrucție. Iar acest lucru poate fi realizat doar de către arhitecți restauratori profesioniști, nu de către alte persoane care vor să se califice la locul de muncă. Amprenta artistică face referire la personalitatea artistului, în cazul de față la personalitatea pictorului Dumitru Budică. Acest termen este cel mai bine exemplificat în contemporan de către Ioan Sbârciu, pictor şi profesor al artiştilor din „Şcoala de la Cluj” care spune că: „În artă, e esenţial să fii tu însuţi şi să ai o amprentă personală”. Cu alte cuvinte, când vezi arta trebuie să fii capabil să recunoști omul din spate pe baza unei note distinctive, inconfundabile. Ei bine, care este amprenta artistică a lui Dumitru Budică? Dumitru Budică (1938-1997) s-a născut în comuna Iancu Jianu, satul Dobriceni, județul Olt. A fost numit profesor în cadrul Colegiului Popular „Nicolae Bălcescu” (actualul „Carol I”[1]) în 1965, venind cu numire pe acest post direct de pe băncile facultății. A absolvit Institutul de Arte Frumoase „Nicolae Grigorescu” din București la clasa maestrului Corneliu Baba, fiind lider de promoție. A predat timp de 14 ani la Colegiul Nicolae Bălcescu din Craiova, perioadă în care a cunoscut o efervescență artistică specifică vârstei tinereții. În colegiul craiovean sunt 18 medalioane cu oameni de seamă ai societății românești care au aboslvit această instituție prestigioasă. Toate aceste opere au fost pictate de Dumitru Budică. Ca poziționare, 9 dintre acestea se află în prima aripă a colegiului, mai exact la intrarea principală a profesorilor, lucrările fiind efectuate pe baza tehnicii „tempera grasă”. Următoarele 9 medalioane se află în aripa a doua a colegiului, adică aripa dinspre intrarea elevilor, iar ca tehnică de lucru putem vorbi despre „ceracolor” sau tehnica pastel. Acesta a proiectat și exacutat tot ceea ce înseamnă parte decorativă. Sursă: idem. În ceea ce privește pictura monumentală religioasă, Dumitru Budică a pictat multiple biserici, inclusiv catedrala „Sfântul Dumitru” din Craiova. Catedrala a fost renovată de către el, pictând, practic, din nou cele trei turle după cutremurul din 1977[2]. Sursă: http://tudornedelcea.blogspot.com/2017/12/o-ctitorie-craiovestilor-catedrala-sf.html Acestea fiind spuse, închei articolul menționând o dată în plus că îmi doresc ca arta să rămână vie prin artistul său și artistul prin arta sa, adică picturile de pe pereții culoarelor din Colegiul Național „Carol I” realizate de către Dumitru Budică să fie restaurate de oameni profesioniști și de bună-credință pentru ca amprenta sa artistică să poată trece mai departe granițele timpului. Sursă: arhiva personală a fiului artistului, Mircea Budică. Note: [1] - În 1948, cu ocazia centenarului revoluției pașoptiste, liceul primește numele de Colegiul Popular „Nicolae Bălcescu”, dar în 1997 va reveni la vechiul nume „Carol I”, ce se păstrează până astăzi. De altfel, ambele personalități istorice sunt considerate mentori spirituali ai Colegiului din Craiova. [2] - Cutremurul din 1977 a fost un cutremur puternic care s-a produs la ora 21:22:22 în data de 4 martie 1977, cu efecte devastatoare asupra României, înregistrând multiple replici. A avut o magnitudine de 7,4 grade pe scara Richter și o durată de circa 56 de secunde. În urma cutremurlui au murit 1.570 de oameni, din care 1.391 numai în București. Acest articol a fost scris și stilizat sub îndrumarea lui Alexandru Marin, scriitor, antreprenor și iubitor de artă. Mai multe informații despre acesta pot fi găsite la următorul link: https://bit.ly/3c8HVMt. P.S. Articolul de față este primul dintr-o serie de articole prin care vom încerca să readucem în prim-plan un artist uitat mult prea devreme, pe Dumitru Budică. Totodată, în următoarele luni, o echipă de proiect coordonată de fiul artistului, Mircea Budică și Alexandru Marin, va începe lucrul la biografia pictorului monumentalist și la un album de artă prin care se va încerca reconstituirea itinerariului său artistic. Mai multe informații despre statusul proiectului și viața pictorului Dumitru Budică, pot fi regăsite pe paginile de Facebook și Instagram ale artistului: Facebook: https://www.facebook.com/budicadumitrupictor Instagram: https://www.instagram.com/dumitru.budica/ Cei care vor să susțină cu donații proiectul, ne pot contacta la următorul număr de telefon: 0761.055.856 Timeline-ul proiectului Martie 2021: Relizare pagini de social media, blog și dezvoltarea identității online a artistului. Aprilie-Octombrie 2021: colectare date biografice (imagini, picturi, informații etc.) despre artist alături de o echipă de proiect formată din scriitori și experți în domeniul artei, patrimoniului și restaurării atât din țară, cât și din afară (Belgia). Noiembrie-Decembrie 2021: Finalizare manuscris biografie (conținut vizual și textual). Ianuarie-Febraurie 2022: Publicare album de artă și biografie. Va fi un proiect 2 în 1 inedit. Martie 2022: Creare site web biografic și expunere album de artă. Aprilie 2022: Creare pagină de Wikipedia. Mai 2022: Lansare album la Teatrul Național din Craiova.

  • Nou sistem educațional (în Japonia)

    Sursă: https://intsproject.weebly.com/japan.html Postare preluată de la Alina Handra Noul sistem educațional gândit de japonezi este atât de revoluționar încât formează copiii ca "Cetățeni ai lumii", nu ca japonezi. Un plan pilot revoluționar numit "Schimbarea curajoasă" (Futoji no henko) este testat în Japonia, pe baza programelor educaționale Erasmus, Grundtvig, Monnet, Ashoka și Comenius. Este o schimbare conceptuală. Vor înțelege și accepta culturi diferite și orizonturile lor vor fi globale, nu naționale. Programul de 12 ani se bazează pe următoarele concepte: - Zero materiale de umplutură. - Zero sarcini. - Cinci subiecte, care sunt: 1. Aritmetica afacerii Operațiuni de bază și utilizarea calculatoarelor financiare. 2. Citire Încep prin a citi o foaie zilnică a cărții pe care fiecare copil o alege și ajung să citească o carte pe săptămână. 3. Civilitate Înțelegând acest lucru, ca respect total pentru legi, valoare civilă, etică, respectarea regulilor de coexistență, toleranță, altruism și respect pentru ecologie și mediu. 4. Computer Patru Birou, internet, social media și afaceri online. 5. Limbi străine 4 sau 5 Alfabete, Culturi, Religii, între japoneză, latină, engleză, germană, chineză, arabă; cu vizite de socializare la familiile din fiecare țară în timpul verii. Care vor fi rezultatele acestui program? - Tineri care vorbesc 4 limbi, cunosc 4 culturi, 4 alfabete. - Sunt experți în utilizarea computerelor și telefoanelor mobile ca instrumente de lucru. - Citesc 52 cărți în fiecare an. - Respectă legea, ecologia și coexistența. - Se ocupă de aritmetica afacerilor și de găsirea oportunităților de finanțare pentru acestea. Copiii noștri vor concura doar cu ei înșiși (în viitor)! Și cine sunt copiii noștri (acum)? • Cei care știu mai multe despre bârfele prezenței de modă, care cunosc numele și viețile unor artiști renumiți, dar fără istorie, literatură sau matematică, printre altele. • Cei care vorbesc o limbă străină mai mult sau mai puțin, care au ortografie teribilă, care urăsc să citească cărți, care nu știu să efectueze operații matematice simple, care sunt experți la ''copiat'' în timpul examenelor și la batjocorirea regulilor în ochii părinților și educatorilor. • Cei care petrec mai mult timp uitându-se și învățând prostia Internetului, televizorului sau jocurilor și idolilor ''fotbalului ", decât studiind sau citind, aproape fără să înțeleagă ce citesc și, prin urmare, cred că un fotbalist este superior unui om de știință. • Cei care se numesc homo-videoclipuri, pentru că nu sunt socializați corespunzător, iPhone și Android zombi; marea lor majoritate vorbesc doar despre aceleași tâmpenii pe care le enumeram înainte, stau într-o izolare clară pe care o cunoaștem ca autism cibernetic , împotriva stimei de sine, autonomiei, împotriva respectului față de părinții lor sau față de ceilalți, împotriva mediului, solidarității, culturii și promovează un egoism alarmant lăsând o societate oarbă.

Afișează toate

Pagini (26)

  • Cariera ta | Consiliere ABD

    cariera ta. Experiența noastră. Echipa ABD Consiliere deține experiența și know-how-ul necesare pentru a te ajuta în orice demers de dezvoltare și îmbunătățire a carierei, indiferent de domeniu sau nivel de activitate. ​ Abilitățile noastre sunt cele care îți vor facilita accesul către noi culmi ale progresului! Mai multe detalii Shop Îți punem în valoare abilitățile Noi, Echipa ABD Consiliere, ne asigurăm că te consiliem și instruim în așa manieră încât întregul tău set de abilități și competențe vor „lucra” cu adevărat pentru tine . Cu alte cuvinte, potențialul tău latent va fi utilizat la maximum. ​ Excelență și nimic mai puțin! Despre: Consiliere ABD și îți construim o carieră de invidiat Produsele, serviciile și tehnologiile noastre sunt instrumentele necesare pentru dezvoltarea carierei tale ! Abordarea noastră unică nu numai că te va ajuta să identifici și să înțelegi punctele tale slabe, dar îți oferă șansa de a le transforma în elemente forte. Cariera ta: Detalii Tu știi cine vrei să fii? Noi te ajutăm să îți dai seama! echilibru & Pasiune Cariera ta se suprapune peste viața ta în proporție de 50%. Fie că vei fi antreprenor sau vei fi activ în câmpul muncii, urmând o meserie, asta înseamnă că aproximativ 40 de ani din viață îi vei dedica carierei. Este cel mai important asset al tău pentru că implică timp, energie și dedicare. De ce să o irosești și să nu realizezi un echilibru între viața personală și carieră? Autoevaluare & dedicare Pentru a face acest lucru, e nevoie să te cunoști, realist vorbind, nu doar bazându-te pe percepțiile celorlalți despre tine. Te putem ajuta în acest proces de cunoaștere, indiferent că ești elev, student sau o persoană care își dorește să se reprofesionalizeze. Suntem la un click distanță.

  • Meserii COR | Consiliere ABD

    Meserii COR Noi te învățăm tot ce ai nevoie Informația la putere! Cunoștințele sunt vitale în alegerea unei meserii Meserii: Detalii Meserii COR Clasificarea ocupațiilor din România este extrem de importantă pentru orice individ dornic a înțelege pe deplin întreaga paletă de opțiuni pe care le are la dispoziție! Clasificarea în cauză poate fi accesată prin intermediul următorului buton. Mai multe detalii Shop Grupa G1 ​ Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalși conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori ​ Nivel de instruire 5 ​ Studii superioare (ciclul 2 Bologna) COR 2020 - Clasificarea ocupațiilor din România Grupa G2 ​ Specialiști în diverse domenii de activitate ​ ​ Nivel de instruire 4 ​ Studii superioare (ciclul 1 Bologna) Grupa G3 ​ Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic ​ ​ Nivel de instruire 3 ​ Studii medii sau postliceale Grupa G4 ​ Funcționari administrativi ​ ​ ​ ​ Nivel de instruire 2 ​ Studii medii Grupa G5 ​ Lucrători în domeniul serviciilor ​ ​ ​ Nivel de instruire 2 ​ Studii medii Grupa G6 ​ Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit ​ ​ ​ Nivel de instruire 2 ​ Studii medii Grupa G7 ​ Muncitori calificați și asimilați i ​ ​ ​ ​ Nivel de instruire 2 ​ Studii medii Grupa G8 ​ Operatori la instalații și mașini, asamblori de mașini și echipamente ​ ​ ​ Nivel de instruire 2 ​ Studii medii Grupa G9 ​ Ocupații elementare ​ ​ ​ Nivel de instruire 1 ​ ​ Studii generale ABD CONsiliere Întrucât serviciile nostre sunt de înaltă calitate, COR 2020 joacă un rol important în procesele noastre de evaluare a activității economice specifice unei companii sau unui individ. Echipa Consiliere ABD consideră că accentul trebuie pus pe identificarea vulnerabilităților prin compararea performanțelor cu standardele din diverse domenii. Acest lucru ar fi fost imposibil în absența COR.

  • Partener | Consiliere ABD

    Devino partener Echipa ABD Consiliere a dezvoltat o rețea extinsă de parten eri prin care dorește să disemineze atât o mentalitate bazată pe un set strict de principii și valori, cât și variate proceduri, tehnici sau instrumente de training. Încercăm să conturăm un mediu favorabil progresului și sustenabilității! ​ Mai multe detalii Shop FiloSofia ABD Network Filosofia Ability Development este de a face networking continuu, de a facilita dezvoltarea individuală și instituțională a partenerilor săi și de a crea colaborări de tipul win-win. De aceea, intenționăm ca în următoarea perioadă să dezvoltăm o rețea de parteneri, ABD Network, în care noii noștri parteneri vor beneficia de traininguri gratuite, programe de pregătire alternative, vor putea testa serviciile și produsele noastre sau își vor putea promova propriile produse. Astfel, indiferent că vorbim de online sau offline, vom fi alături de dumneavoastră într-un ecosistem funcțional și transparent în care ne vom dezvolta împreună. Te invităm să vizionezi istoricul nostru în harta interactivă în care vei regăsi date importante despre regiunile din România unde am livrat traininguri, consilieri în carieră și ședințe de coaching & mentoring. Devino chiar tu următorul nostru partener! Partener: Detalii Cum devin partener? Ne trimiți datele tale de contact împreună cu mesajul „Vreau să devin partener!” iar noi revenim în cel mult 24 de ore cu informații despre procedura de înscriere în ABD Network. Nu vei regreta această decizie! ​ Este plăcerea noastră să te avem ca partener! Vreau să devin partener! Shop Parteneriat cu școli / licee Instituțiile cu rol educațional reprezintă parteneri extrem de valoroși pentru noi, întrucât au un potențial enorm de schimbare și apetit de dezvoltare. Așa că, dacă ești directorul/managerul unei școli sau centru educațional, nu ezita să ne contactezi pentru a-ți propune un parteneriat în zonele de consiliere vocațională sau de mentorat și coaching. suntem partenerul tău Credem că în fiecare instituție educațională sunt necesare două elemente în viitorul apropiat: ​ Un department de training (fie intern, fie externalizat) pentru pregătirea alternativă a profesorilor și a elevilor. Un cabinet de psihologie (fie intern, fie externalizat) care să aibă instrumente credibile și viabile de evaluare a elevilor din școala respectivă și, inclusiv, de dezvoltare a profesorilor sau liderilor educaționali în vederea creșterii performanței și a eficienței individuale și instituționale. Lasă-ne un mesaj și vom reveni în cel mai scurt timp cu o ofertă de parteneriat! Vreau să devin partener! Shop alte instituții sau organizații Elita de astăzi, dacă nu reuşeşte să le arate tinerilor și adulților care acum se formează sau reprofesionalizează în România, că viitorul se poate construi, va rata sistematic două proiecte de țară pe care orice stat le are în vedere: Integrarea rapidă a tinerilor pe o piață a muncii din ce în ce mai dinamică și competitivă; Reprofesionalizarea adulților care au fost surprinși de cea de-a Patra Revoluție Industrială și de tranziția către o lume din ce în ce mai digitalizată și tehnologizată. Vreau să devin partener! Shop

Afișează toate

Postări Comunitate (3)

Afișează toate
bottom of page