PRINCIPIILE COMUNITĂȚII ABD CONSILIERE
A. EMPATIE & TOLERANȚĂ
Acesta este unul dintre principiile fondatoare ale ABD Consiliere. Fiecare membru al comunității trebuie să dovedească capacitatea și dorința de a se „pune în locul celuilalt”. Doar în acest fel membrii vor putea să se ajute cu adevărat. Prin urmare, nu tolerăm comportamente xenofobe, rariste, sexiste și/sau discriminatorii.
B. PROFESIONALISM
Comunitatea ABD Consiliere trebuie să promoveze și să dea dovadă de profesionalism. Cu alte cuvinte, fiecare membru ABD Network și Comunitate ABD trebuie să contureze colaborări cu alți membri doar în momentul în care este sigur că poate oferi produse/sfaturi/servicii la cele mai înalte standarde de calitate.
C. ÎNȚELEPCIUNE
Echipa ABD Consiliere crede cu tărie în abordările raționale, bazate pe analize riguroase și decizii informate. În consecință, recomandăm membrilor comunității ABD Consiliere să caute cu răbdare calea cea mai potrivită către progres. D. CURAJ
Comunitatea ABD Consiliere este fondată pe acest principiu, fondatorii acestuia fiind de părere că fără curaj nu vei putea face pasul către o etapă mai bună a vieții tale. Tocmai de aceea, membrii ABD Consiliere sunt alături de tine pentru a îți (re)găsi drumul!
E. INOVAȚIE & PROGRES
Scopul comunității ABD Consiliere este facilitarea progresului prin adoptarea și promovarea inovării în toate domeniile! Membrii noștri nu numai că sunt deschiși la schimbări, ci sunt și principalii indivizi care generează schimbarea.
REGULI DE CONDUITĂ
Toate regulile de mai jos trebuie respectate de membrii Comunității ABD Consiliere!
În caz contrar, aceștia riscă ștergerea contului de membru și interzicerea accesului pe website.
Regula 1
În comunitate, respectiv pe website-ul ABD Consiliere, nu sunt permise comportamentele și postările injurioase/ofensatoare (precum materiale pornografice etc.), discriminatorii, xenofobe, rasiste, sau sexiste. Vom sancționa cu interzicerea accesului pe website a tuturor membrilor care încalcă această regulă.
Regula 2
Nu sunt permise postările cu caracter publicitar și/sau menite a promova brand-uri. Singurele menționări ale unor produse și/sau servicii pot fi realizate doar în contextul formulării unui sfat/răspuns la o întrebare adresată de alt membru al comunității.
Regula 3
Nu este permisă postarea elementelor care nu au legătură directă cu subiectul dezbătut pe canalul (thread-ul) în cauză. Acestea vor fi șterse imediat, iar membrul va fi avertizat; la primirea a 3 avertismente, membrul va fi blocat pentru 7 zile din pagina Comunitate.
Regula 4
Orice conflict între membrii comunității trebuie aplanat imediat! Cu alte cuvinte, susținem doar dezbaterile bazate pe argumente bine structurate; când discuțiile iau forma unor certe prelungite (de mai mult de 3 replici), membrii în cauză vor fi blocați temporar de pe pagina Comunitate.
Regula 5
Orice nemulțumire legată de funcționarea Comunității ABD Consiliere trebuie adresată fondatorilor la adresa de e-mail: office@consiliereabd.ro. În caz contrar, se consideră că nemulțumirile în cauză nu există.
Regula 6
Odată cu crearea contului de membru, fiecare utilizator își oferă acordul cu privire la prezentul Cod de Conduită. Niciun membru nu poate invoca necunoașterea acestor reguli, întrucât are obligația de a le citi înainte de a activa pe website-ul ABD Consiliere.