Lumea muncii s-a schimbat de ceva timp, în special în ultimul deceniu, deoarece tehnologiile emergente au echipat întreprinderile cu instrumentele necesare pentru a opera cu o eficiență sporită, le-au dat posibilitatea să inoveze și să exploreze un potențial nou. Cu toate acestea, evenimentele fără precedent din 2020, au accelerat această transformare într-un ritm de neimaginat.
Cu noile „mandate“ a lucra de acasă, perturbarea modelelor tradiționale de afaceri a fost determinată de o necesitate pură. Ca și alte sisteme de afaceri contemporane, bazate pe cloud, Managementul capitalului uman (MCU) are un rol esențial în asigurarea continuității afacerii și a rezilienței acesteia, pe măsură ce avansăm în noua piață (globală) a muncii.
În primul rând, MCU este bazat pe cloud pentru a oferi acces continuu și sprijin pentru lucrătorii aflați la distanță și, în același timp, pentru a asigura securitatea și sănătatea angajaților.
Crizele și modulul de gestionare internă pot avea un impact major asupra păstrării și achiziției de talente, ceea ce poate avea un efect negativ asupra livrării de afaceri. În acest context, comunicarea empatică devine esențială.
Învățarea și dezvoltarea sunt adesea afectate atunci când întreprinderile se angajează în reducerea costurilor de criză, însă climatul actual este oportunitatea perfectă pentru managerii HR de a echipa personalul pentru noi roluri sau de a profita de abilitățile angajaților și de a le utiliza în moduri noi (de exemplu, în economia Gig).
Succesul în afaceri nu se va mai reflectă exclusiv în venituri. Percepția publică poate avea un impact puternic asupra comportamentelor clienților, pentru a reflecta organizația care îi îngrijește și se ocupă de ei sau nu.
Noua lume a muncii este remarcabilă, mai ales pentru procesele sale de afaceri modificate drastic. Modurile mai vechi de lucru se dovedesc adesea mult prea rigide pentru a depăși provocările actuale. MCU Cloud joacă rolul său în descompunerea divizării rigide, nu numai între departamente, dar și între diverse seturi de date colectate de organizație de-a lungul timpului.
Viitorul muncii este legat de conexiune, iar aplicațiile contemporane echipează angajații pentru a lucra mai divers în cadrul unei organizații, colaborând cu colegii din întregul ecosistem al companiei. Ierarhiile trecutului au devenit inutile, iar dezvoltarea pe orizontală este „noul normal“.
Dacă vreți să țineți pasul cu noile transformări, venim în întâmpinarea dvs. cu un set de instrumente care vă oferă o mapare inițială a organizației sau departamentului pe care îl conduceți pentru a putea lua o decizie în privința modificării culturii organizaționale, a obiectivelor stabilite și a indicatorilor de performanță (vezi https://greatpeopleinside.com/gr8-solutions-2/):
Remote Employee
Remote Manager
Leader in a VUCA World
Productivity Gap
Remote Teams
Fundația unei transformări durabile și de succes a procesului de afaceri înseamnă, implicit, o schimbare a culturii organizaționale. Noua lume a muncii este, fără îndoială, una de coexistență între oameni și sisteme autonome, bazată pe procesele de învățare automată și robotică. Mai mult ca niciodată, e nevoie să fim prezenți pentru a îmbrățișa schimbarea.
Commenti