top of page

Cursuri ABD - Resursa umană și companiile viitorului


 

Fiecare criză funcționează ca un moment de reflecție. După ce lucrurile se așează în mintea noastră ca manageri, team-leaderi, antreprenori, coordonatori sau oameni obișnuiți, ne dăm seama de două lucruri: managementul performant și dezvoltarea adecvată a resursei umane sunt cele mai importante strategii de creștere organizațională. Dar cum putem face asta, concret?

 

1. Diagnoză - 2. Training - 3. Recomandări de dezvoltare continuă

 

Foarte simplu. Cele două lucruri au în spate un cuvânt magic: proces. Procesul de dezvolatre are în vedere trei pași importanți: (1) Diagnoza resursei umane, (2) Trainingul resursei umane și (3) Recomandări de dezvoltare pe baza logicii long-life learning. La fel cum după criza din 2008-2010 am asistat la o nouă revoluție și multiple schimbări, la fel se va întâmpla și acum.


2008/2010-2020: După criza anterioară, managerii abili și-au dat seama că trebuie să facă cât mai rapid tranziția de la offline la online și să își digitalizeze/tehnologizeze afacerile. Deci am putut vorbi de un Tech Revolution.


2020-ongoing: După această dublă criză (epidemiologică și economică), vom putea vorbi despre o HR Revolution. Comportamentul oamenilor în piața muncii și nu numai se va schimba extrem de mult (munca de la distanță, program foarte flexibil, combinarea a cel puțin două cariere, freelancing-ul, joburile part-time etc.).

 

TECH REVOLUTION - HR REVOLUTION

 

Companiile care nu vor avea instrumentele necesare pentru a cuantifica aceste schimbări la nivel organizațional și nu vor lua decizii rapide, vor fi cele mai puțin preferate de către angajații viitorului, din ce în ce mai sofisticați și empowered. Revoluția care s-a pordus în zona de retail - online și offline - cu 10 ani în urmă și a creat cumpărători/clienți mult mai sofisticați, se va replica acum în zona angajaților.

 

De la Clienți Pretențioși la Angajați Sofisticați

 

Instrumentele cu care Cursuri ABD vine în întâmpinarea acestor nevoi ale viitorului foarte apropiat sunt cele pe care le-am dezvoltat cu partenerii noștri de la Great People Inside. Acestea se focusează pe patru mari arii:


1. Definirea competențelor relevante;

2. Crearea instrumentelor de evaluare;

3. Evaluarea resursei umane;

4. Implementarea sugestiilor de dezvolatre.

Vrem să fim partenerii tăi în următoarea revoluție a schimbării în business, HR și cultură organizațională. Așa că, indiferent dacă vrei să evaluezi și să dezvolți un angajat sau manager, vrei să înveți cum să îți coordonezi mai bine echipa la distanță sau vrei să te adaptezi rapid lumii VUCA, nu ezita să ne scrii.

 

32 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page